مزوتراپی پوست صورت: مزایا و هزینه

تاریخ 22 آبان 1402

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

با افزایش سن، گردش خون در پوست کاهش می‌یابد و به دلیل کاهش اکسیژن و مواد مغذی، قدرت دفع سموم از پوست کاهش می‌یابد. این موارد باعث پیری زودرس پوست شده و در نتیجه پوست خسته‌تر به نظر برسد. مزوتراپی می‌تواند علائم پیری در صورت را درمان کرده و از برزو این علائم پیشگیری کند همچنین می‌تواند به جوانسازی پوست کمک کرده و باعث شود که ظاهر صورت شما در نظر دیگران طبیعی‌تر به نظر برسد. با مزوتراپی می‌توان برخی مواد مغذی مانند اسید هیالورانیک، ویتامین‌ها و مواد معدنی و آمینواسیدها را برای بهبود ظاهر پوست به آن رساند. در نتیجه، صورت شما خاصیت الاستیکی، شکل و ظاهر طبیعی خود را بازمی‌یابد. از آنجا که به کمک این روش غیرتهاجمی کانتورهای طبیعی صورت با آبرسانی دوباره به پوست و ترمیم عیوب پوست صورت پر می‌شود، نتایج به سرعت قابل مشاهده بوده و اثرات آن بلند مدت است. مزوتراپی پوست صورت یک روش عالی برای زنان و مردان در سنین مختلف است که تمایل دارند سلامتی و ظاهر طبیعی را به صورت و گردن خود بازگردانند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]

محبوبیت مزوتراپی برای جوانسازی صورت در حال افزایش است. این روش برای کاهش و رفع چین و چروک‌ها، آبرسانی به پوست، رفع افتادگی پوست، رفع گودی و سیاهی زیر چشم، پیگمنتیشن پوست و آفتاب‌سوختگی پوست مؤثر و مطمئن است. متخصصین در کلینیک تخصصی پوست موی رازی نوع پوست شما را بررسی کرده و تعداد و برنامه جلسات مزوتراپی مورد نیاز برای دست‌یابی به نتایج مطلوب را به شما پیشنهاد خواهند داد. مزوتراپی رنگ پوست، خاصیت ارتجاعی و ظاهر کلی پوست شما را اصلاح کرده و بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود که شما صورتی با ظاهر جوان‌تر پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزوتراپی صورت یا رزرو نوبت در کلینیک تخصصی پوست موی رازی می‌توانید با شماره‌های 02188334029 02188333259  تماس حاصل فرمایید. 

[dopts id=”39″]

مزوتراپی چیست؟


 

در مزوتراپی محتویات فعال مانند اسید هیالورانیک، ویتامین‌ها (A, B, C, E و K) و مواد معدنی به طور مستقیم در پوست بیمار تزریق می‌شوند. این تزریق‌ها در لایه اپیدرم پوست انجام می‌شوند. مزوتراپی صورت یک روش برای بازسازی پوست بوده که به دلیل مزایای متعددی که نسبت به روش‌های دیگر درمان‌های پوستی تهاجمی‌تر دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

اگر شما قبلاً بوتاکس یا ژل تزریق کرده‌اید یا روش‌های دیگر درمانی را بر روی پوست خود اجرا کرده‌اید، مزوتراپی می‌تواند این درمان‌ها را به شکلی شگفت‌انگیز تکمیل کرده و بافت و رنگ پوست شما را بهبود بخشد. روش‌های درمانی دیگر می‌توانند چین و چروک‌ها و خطوط ریز را رفع کرده و حجم از دست رفته را بازگردانند اما مزوتراپی پوست را تغذیه کرده و آن را جوان‌تر می‌کند.

اثرات


  • آبرسانی عمیق به پوست
  • کاهش علائم افزایش سن با رفع خطوط ریز روی پوست
  • جلوگیری از شکل‌گیری چین و چروک‌های جدید
  • رفع گودی و سیاهی دور چشم و چین و چروک‌های اطراف چشم
  • روشن‌تر شدن پوست با ظاهری سالم‌تر
  • رفع افتادگی و شل شدگی پوست با برخی محلول‌های سفت کننده

مزایا


  • جوانسازی کلی پوست
  • افزایش سفت شدن پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی و الاستیکی پوست
  • بهبود رنگ چهره و درخشان‌تر شدن پوست
  • جلوگیری از شکل‌گیری چین و چروک‌های و جوانسازی و زنده کردن پوست خسته و نازیبا
  • بهبود خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست‌های شل شده دست‌ها، سینه و گردن
  • درمان انواع پوست به صورت مطمئن و بی‌خطر

 مزوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟


مزوتراپی برای افرادی مناسب است که به دنبال درمانهای زیر هستند

نحوه انجام


مزوتراپی قدیمی

 

مزوتراپی قدیمی یک فرآیند درمانی است که تزریقات ریزی را در ناحیه تحت درمان انجام می‌دهد. این درمان با استفاده از سوزن‌های بسیار کوچک و مجهز به مزوگان انجام می‌شود و بدون درد است. درمان توسط پزشک انجام می‌شود که مقادیر دقیقی از مواد دارویی مختلف را تحت پوست تزریق می‌کند. برای درمان‌های مربوط به صورت، از اسید هیالورانیک استفاده می‌شود تا پوست آبرسانی و تغذیه شود و بافت و رنگ پوست بهبود یابد. سوراخ کردن پوست در تزریقات ریز باعث تحریک تولید کلاژن جدید در پوست می‌شود. سوزن‌های استفاده شده در مزوتراپی پوست صورت بسیار کوتاه و نازک هستند. برای پوست‌های روشن، از سوزن‌های 4 میلی‌متری و برای پوست‌های تیره، از سوزن 6 میلی‌متری استفاده می‌شود تا مواد دارویی به عمق مناسب پوست تزریق شوند. زمان انجام این درمان بین 30 تا 45 دقیقه است و بستگی به اندازه ناحیه تحت درمان دارد. برای دست‌یابی به نتایج مطلوب، نیاز به 8 جلسه درمانی در فاصله 1 تا 2 هفته دارید.

مزوتراپی بدون سوزن

 

در مزوتراپی بدون سوزن، مخلوط‌های مورد نظر به طور مستقیم روی سطح پوست به کار برده می‌شوند. یک جریان الکتریکی برای فرستادن مواد به داخل پوست به کار برده می‌شود. این روش درمانی واقعاً بدون درد بوده و برای افرادی که نمی‌خواهند از سوزن استفاده کنند ایده آل است. این فرایند حدود نیم ساعت تا یک ساعت طول کشیده و شما باید جلساتی را به فاصله یک هفته برای دست‌یابی به نتایج مطلوب و کامل در برنامه درمان خود قرار دهید.

پس از انجام فرایند

بلافاصله پس از مزوتراپی صورت یا یک روز پس از آن شما می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید. عوارض جانبی این روش درمانی شامل کبودی‌های کوچک بوده که پس از چند روز برطرف شده و تورم جزئی پس از تزریق هم 12 تا 36 ساعت پس از انجام فرایند از بین می‌رود.

دوران نقاهت و بهبودی


 

مزوتراپی یک روش درمانی بدون درد است. شما یک روز پس از انجام این فرایند می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود پرداخته و سر کار خود حاضر شوید. باید توجه داشته باشید که علیرغم سرعت بالای بهبودی اما کبودی، تورم، احساس خارش وجود دارد که البته به سرعت محو می‌شوند. برخی از ناراحتی‌ها مستقیماً به تعداد تزریق‌های ریز انجام شده، نوع پوست و سایز ناحیه تحت درمان ارتباط دارد. برخی کبودی‌های جزئی ممکن است پس از چند روز رفع شوند. از آنجا که مزوتراپی یک روش غیرتهاجمی است و به پانسمان یا مصرف داروهای ضددرد تجویزی نیاز ندارد. شما نباید به سونا بروید و تا 48 ساعت پس از انجام مزوتراپی نباید از دوش آب گرم استفاده کنید.

اثر مزوتراپی تا چه مدت باقی می‌ماند؟


جهت بهبودی بیشتر در سال اول پس از مزوتراپی نیاز به برگزاری جلسات درمانی و نگهداری بیشتر است. بسته به نوع درمان، باید یک تا دو جلسه درمانی در 4 تا 8 هفته اول برگزار شود و به منظور حفظ و نگهداری نتایج، باید هر سه ماه یک جلسه درمانی دیگر برگزار شود. اثربخشی درمان به طور دائمی است، اما به سبک زندگی و عوامل فردی بیمار وابسته است. سبک زندگی سالم که شامل تغذیه متعادل، فعالیت بدنی منظم و مصرف مقادیر بالای آب است، بهبودی نتایج را تسریع می‌کند.

خطرات احتمالی و عوارض جانبی


عوارض جانبی نادری از مزوتراپی رخ می‌دهد. در صورت انجام مزوتراپی سنتی، ممکن است در ناحیه اطراف تزریق‌ها قرمزی و تورم ایجاد شود، اما این عوارض به طور خودبه‌خود در یک یا دو روز برطرف می‌شوند. همچنین، ممکن است به برخی از مواد محلول مزوتراپی آلرژی داشته باشید. در صورت وجود آلرژی، قبل از ادامه درمان باید پچ تست انجام دهید.

هزینه


هزینه مزوتراپی صورت به ناحیه تحت درمان، تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای دست‌یابی به نتایج مطلوب و اجرت پزشک بستگی دارد.

 

مشاوره رایگان