لاغری موضعی با دستگاه ، جراحی و تغذیه

تاریخ 22 آبان 1402

 

لاغری-موضعی111111

امروزه همه اهمیت مقابله با چربی و سلولیت را می‌دانند. مدت طولانی است که اثرات منفی بلندمدت و کوتاه‌مدت چاقی شناخته‌شده است. اما کم کردن وزن کار مشکلی است خصوصاً اگر شما یکی از ان دسته افرادی باشید که به‌طور ژنتیکی مستعد افزایش وزن هستند. رژیم غذایی گرفتن همیشه مؤثر نیست، اکثر ما وقت این را نداریم که مقید به انجام یک برنامه‌ی ورزشی بلندمدت باشیم.
بنابراین اگر می‌خواهید وزن کم کنید باید بعضی از تکنولوژی‌های لاغری موضعی جدید مانند اولتراسوند کویتیشن، آر اف، لیپوساکشن ، لیپولیزر ، کرایولیپولیز و مزوتراپی را امتحان کنید و تغذیه‌تان را تحت نظر یک دکتر خوب برای رسیدن به وزن ایده آل کنترل کنید.

بسیاری از مردان و زنان از چاقی بیش‌ازحد خود در عذاب هستند و دائم به دنبال روشی مؤثر برای لاغری و رفع چاقی خود هستند. برای لاغری صورت و اندام‌های بدن راه‌های زیادی وجود دارند، مثل رژیم غذایی و انواع روش‌های جراحی مثل لیپوساکشن، آر اف، کویتیشن، لیپولیزر، مزوتراپی و کرایولیپولیز. در کلینیک زیبایی رازی متخصصین برای انجام روش‌های لاغری موضعی، بیمار را ارزیابی کرده و او را تحت درمان قرار می‌دهند و با انتخاب روش درست چربی‌های اضافی و موضعی بیمار را از بین برده و او را به وزن مناسب می‌رسانند.برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع و رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌های 0218833402902188333259 تماس حاصل فرمایید.

شرایط لازم برای متقاضیان


  • فرد به‌طورکلی سالم باشد.
  • در طول دوره‌ی مصرف هیچ داروی ضد انعقادی نباشد.
  • وزن نرمالی داشته باشد.
  • پوستی سفت، سالم و انعطاف‌پذیر داشته باشد.
  • داشتن میزان زیاد چربی که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی‌دهد.
  • نداشتن هیچ‌گونه بیماری وخیم یا بیماری‌های قبلی که ممکن است فرایند درمان را متوقف کنند.
  • باردار یا شیرده نباشد.
  • انتظارات واقع‌بینانه برای انجام این فرایند داشته باشد.
  • سیستم ایمنی ضعیف، انواع دیابت‌ها و مشکل قلبی یا عروقی یا سابقه‌ی لخته شدن خون یا جریان خون محدود نداشته باشد.

قسمت‌هایی از صورت و بدن که با روش‌های درمانی قابل‌درمان هستند:


راه‌های درمان


ال پی جی
لاغری-موضعی0

وجود ال پی جی با شامل تنفس و ماساژ پوست به منظور بهبود و افزایش گردش خون، تبادل مواد مغذی و مواد سمی در سلول‌های چربی، می‌تواند به کاهش اندازه بدن در قسمت‌های مختلف بدن منجر شود و پوست را انعطاف‌پذیرتر و تازه‌تر کند. همچنین، این فرایند می‌تواند بافت عضله در زیر پوست را بهبود بخشد و پوست و بافت متصل‌کننده را بازسازی کند. تحریک گردش خون و لنف و برداشتن چربی اضافی و مواد مضر، نقش مهمی در این فرایند بازسازی بافت‌ها و آغاز فرایند طبیعی سوزاندن چربی اضافه ایفا می‌کنند. به عبارت دیگر، وجود ال پی جی می‌تواند به بهبود سلامتی بدن و زیبایی پوست کمک کند.

لیپوماتیک1لاغری-موضعی

در روش لیپوماتیک سلول‌های چربی در ابتدا با استفاده از یک روش کاملاً فیزیکی تخریب می‌شوند، نه به‌وسیله‌ی تابش یا گرما (کانولا با حرکات ارتعاشی به شکل امولسیون تبدیل می‌شود). سپس، این چربی امولسیونی به‌آرامی از بدن خارج می‌شود تا با استفاده از دستگاه به بدن شکل بدهد.

آبدومینوپلاستیلاغری-موضعی2

جراح پلاستیک می‌تواند شکم ضعیف را درست کند. در حین انجام جراحی زیبایی شکم جراح شکاف‌هایی را نزدیک برآمدگی ناحیه تناسلی و دور ناف ایجاد می‌کند. سپس پوست اضافی بالا و پایین ناف را تا دنده‌ها برمی‌دارد.

لیپوساکشن

لاغری-موضعی3

لیپوساکشن توده‌های چربی را از مناطق سخت مثل ران‌ها، باسن، شکم و بازوها خارج می‌کند.

  • در مرحله‌ی اول پروسه لیپوساکشن بیهوشی انجام می‌شود. گزینه‌ها عبارت‌اند از: آرام‌بخش داخل وریدی، بیهوشی موضعی و بیهوشی عمومی؛ اما به‌طور اساسی این پروسه معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود.
  • اکنون جراح شما برش‌های جزئی که زیاد معلوم نمی‌باشد را در چند قسمت از ناحیه تحت درمان ایجاد می‌کند.
  • پس‌ از این کار داروی بیهوشی موضعی رقیق در ناحیه تحت درمان تزریق می‌شود تا خطر خونریزی و تروم را کاهش دهد.
  • یک لوله توخالی نازک به نام کانولا را اکنون از طریق برش‌ها وارد می‌کنند. این لوله برای این است که به جلو و عقب حرکت کند و چربی اضافه را شل کند.
  • برای برداشتن چربی جداشده، از یک سرنگ یا پمپ تخلیه کننده متصل به کانولا استفاده می‌شود.
  • در مرحله‌ی آخر برش‌ها با انجام بخیه بسته می‌شوند و از پانسمان‌های جاذب روی زخم‌های برش استفاده می‌شود.

کویتیشنلاغری-موضعی5

کویتیشن یک روش بدون درد است که از دستگاه‌های لاغری موضعی استفاده می‌کند و محبوبیت آن رو به افزایش است. این روش برای مقابله با چربی و سلولیت در صورت و بدن استفاده می‌شود و یک جایگزین امن‌تر و بدون درد به‌جای جراحی محسوب می‌شود. از اولتراسوند برای از بین بردن سلول‌های چربی در قسمت‌های خاصی از بدن استفاده می‌شود. کرم ویژه به محل مورد نظر زده می‌شود و سپس دستگاه اولتراسوند مانند دستگاه‌های استفاده شده در اسکن‌های بارداری برای پوست استفاده می‌شود. این دستگاه انرژی اولتراسوندی را که سطوح متمرکز آن سلول‌های چربی زیرپوستی را در غشای سلولی چربی هدف قرار می‌دهد و از بین می‌برد، انتقال می‌دهد. سپس این چربی به داخل سلول‌های اطراف پخش می‌شود و به پروتئین‌ها و گلیسرول تبدیل می‌شود.

مزوتراپیلاغری-موضعی6

مزوتراپی شامل صدها تزریق طی چندین هفته به‌صورت هفته‌ای یک‌بار می‌باشد. داروها به لایه‌ی مزودرم یا لایه‌ی وسط پوست تزریق می‌شوند. مزوتراپی از محلولی استفاده می‌کند که معمولاً شامل ترکیبی از عصاره‌های گیاهی، هورمون‌ها، آنزیم‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی و همچنین مواد شیمیایی هم چون آمینوفیلین می‌باشد. این محلول معمولاً به میزان بسیار کمی تزریق می‌شود. به نظر می‌رسد که این پروسه علاوه بر فروپاشی رسوبات چربی ازجمله سلولیت به تنظیم گردش خون و لنف کمک می‌کند.

لیپولیزرلاغری-موضعی7

لاغری-موضعی8

لیپولیزر یک روش کوچک کردن بدن غیرتهاجمی است که برای برداشتن چربی اضافی بدون عوارض جانبی منفی که در روش‌های جراحی وجود دارند، استفاده می‌شود.

درمان لیپولیزر به‌سادگی با انتشار نور به محل تحت درمان انجام می‌شود. سپس فرایند کاهش چربی آغاز می‌شود و چربی‌ها به حالت مایع تبدیل می‌شوند و سپس از بدن جذب یا تخلیه می‌شوند. برای به دست آوردن حداکثر نتایج، باید به مدت 3 هفته و هر هفته در سه جلسه‌ی 25 تا 40 دقیقه‌ای در این درمان شرکت کنید. با پیشرفت درمان، از دست دادن چربی بیشتر و بیشتری خواهید داشت.

کرایولیپولیزلاغری-موضعی9

کرایولیپولیز چربی‌ها را در تکنولوژی‌های جدید کوچک کردن بدن هدایت می‌کند که هدف آن کاهش چربی و ایجاد اثر لاغری می‌باشد. فریز کردن چربی به‌تدریج با استفاده از آپوپتوز یا برداشتن برنامه‌ریزی‌شده‌ی چربی‌ها، لایه‌های چربی را بدون آسیب رساندن به بافت مجاور هدف قرار می‌دهد. یک لایه ژل روی پوست زده می‌شود و سپس دستگاه کرایولیپولیز ان قسمت‌های بافت را خنک می‌کند و باعث شکل دادن به سلول‌های چربی می‌شود. سپس این سلول‌ها به‌طور طبیعی از طریق سیستم ایمنی از بین می‌روند. نتایج درمان تدریجی است و سفت شدن پوست و لاغر شدن بدن طبیعی به نظر می‌رسد که این باعث ایجاد ظاهر پیکره‌تراشی شده تری می‌شود.

Rf1لاغری-موضعی12-copy

دستگاه Rf چندقطبی یکی از پیشرفته‌ترین دستیابی‌ها در تکنولوژی Rf می‌باشد. پزشک از انرژی Rf که هم روی پوست و هم روی سلول‌های چربی تمرکز دارد، استفاده می‌کند. این عمق کنترل‌شده و انرژی متمرکز کاملاً بی‌خطر و بسیار مؤثر است و نتایجی را به دست می‌دهد که از همان درمان اول قابل‌مشاهده است.

انرژی Rf به پوست نفوذ می‌کند و مستقیماً روی بافت پوستی غنی از کلاژن تأثیر می‌گذارد. امواج ارتعاشی باعث تولید الاستین و کلاژن جدید بدون آسیب رساندن به بافت‌های سالم می‌شود. دوم اینکه عمق کنترل‌شده‌ی Rf چندقطبی به سلول‌های چربی می‌رسد، گرمای اصطکاکی تولید می‌کند، دمای موضعی را برای سرعت بخشیدن به متابولیسم بالا می‌برد، سلول‌های چربی را کوچک می‌کند، سم را از طریق غده عرق از بدن خارج می‌کند و گردش لنف را افزایش می‌دهد. این کار سبب سلولیت های قابل‌مشاهده کمتر و کم شدن محیط می‌شود.

تغذیهلاغری-موضعی10

بهترین راه رسیدن به شکمی تخت از طریق رژیم‌های غذایی سالم، کم‌کالری و ورزش زیاد است. اما اگر بخواهید سرعت این فرایند را بالا ببرید ترکیب بعضی از این مواد غذایی را در وعده‌های غذایی‌تان امتحان کنید. آنها نه‌ تنها احتباس آب را آزاد می‌کنند بلکه، متابولیسم بدن شما را افزایش می‌دهند و باعث می‌شوند شما مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید.

مشاوره رایگان